Cumu sceglite a camera di temperatura è umidità constante (PART Ⅲ)?

A settimana passata, avemu spartutu cumu sceglite a dimensione è u metudu di prova di a camera di temperatura è umidità constante, oghje vulemu discutiri a prossima parte:

Comu sceglie u Range di temperatura di lu.

Parte Ⅲ:Cumu sceglie uGamma di temperaturadi a temperatura è l'umidità custanticamera?

Oghje, a gamma Temp di a maiò parte di e camere deve esse circa -73 ~ + 177 ℃ o -70 ~ + 180 ℃ per a fabricazione d'oltremare. 120 ℃ è -40 ~ + 120 ℃, ci sò ancu alcuni pruduttori di u pò fà 150 ℃.

Questi intervalli di temperatura ponu generalmente risponde à i bisogni di teste di temperatura per a maiò parte di i prudutti militari è civili in Cina.A menu chì ùn ci sò bisogni spiciali, cum'è i prudutti stallati vicinu à e fonti di calore, cum'è i mutori, u limitu superiore di a temperatura ùn deve esse alzatu cecu.Perchè più altu hè a temperatura di u limitu, più grande hè a differenza di temperatura in l'internu è fora di a camera, è u peghju hè l'uniformità di u campu di flussu in a camera.

U più chjucu u voluminu di u studio dispunibule hè.Per d 'altra banda, più altu hè a temperatura superiore, u più altu hè a resistenza à u calore di i materiali d'insulazione (cum'è a lana di vetru) in l'interlayer di u muru di a camera hè necessariu.U più altu hè u requisitu di sigillazione di a camera, u più altu hè u costu di produzzione di a camera;Mentri a bassa temperatura implica a parte di u costu di u produttu, u più bassu a temperatura bassu, u più grande u putere è a capacità di refrigerazione di u sistema di refrigerazione, è u costu di l'equipaggiu currispundenti aumenta ancu, è u costu di u sistema di bassa temperatura conta per circa 1 / 3 di u costu generale di l'equipaggiu.

Per esempiu, a temperatura di a prova attuale hè - 20 ℃, è a temperatura più bassu quandu l'acquistu di l'equipaggiu hè - 30 ℃, chì ùn hè micca ragiunate.

A maiò parte di a nostra camera puderia ghjunghje à 65 ℃ cum'èDRK-LHS-SCSerie, Per assicurà a sicurità di u laboratoriu, avemu fattu apposta un sistema di alarme indipendente di cuntrollu di temperatura per a vostra scelta ancu.

 


Tempu di Postu: Mar-05-2021