Introduzione di tester di penetrazione di sangue sinteticu in maschera

Caratteristiche principali di u tester di penetrazione di sangue sinteticu di maschera medica:
1. U dispusitivu di fissazione di mostra protruding pò simule u statu d'usu attuale di a maschera, lascià l'area di destinazione di a prova, è ùn dannu micca a mostra, è rende u sangue sinteticu distribuitu in l'area di destinazione di mostra.
2. Dispositivu d'iniezione di pressione constante speciale pò spruverà un certu voluminu di sangue sinteticu in un tempu cuntrullatu.
3, pò simule cumplettamente a prissioni sanguigna media di u corpu umanu di 10.6kPa, 16kPa, 21.3kPa vitezza jet currispundenti à fà a prova.
4, piastra di mira fissu, pò bluccà l 'alta prissioni longu a parte di u flussu di liquidu jet, lasciate solu a parte di u flussu di u jet à u campione, aumenta a precisione è a ripetibilità di a velocità di u liquidu di u jet nantu à a mostra.
Tester di penetrazione di sangue sinteticu in maschera risponde à i standard:
GB 19083-2010 Requisiti tecnichi di maschere protettive mediche, prestazioni di barriera di penetrazione di sangue sintetica 5.5
Metudu di prova per a penetrazione di sangue sinteticu da maschere mediche per a prutezzione contra i patogeni infettivi (volume fissu, jet horizontale)
YY 0469-2011 E maschere chirurgiche necessitanu un equipamentu di prova di penetrazione di sangue
ISO 22609-2004 Maschere mediche per a prutezzione contra i patogeni infettivi - Metudu di prova per a resistenza à a penetrazione di sangue sinteticu (volume fissu, jet horizontale)
ASTM F1862-07 Metudu di prova standard per a resistenza di maschere facciali mediche à a penetrazione di sangue sinteticu (proiezzione orizontale di volume fissu à una velocità di cunniscenza)


Tempu di Postu: Mar-12-2022