Cerimonia di lanciamentu di Drick Management System 1.0 upgrade 2.0

U dopu meziornu di u 28 di lugliu di u 2021, Shandong Drick Instrument Co., Ltd. hà tenutu a "ceremonia di lanciamentu di l'aghjurnamentu di Derrick Management System 1.0 2.0".Questa riunione hè stata presiduta da u presidente Wang Yabin è hà assistitu da i rapprisentanti di a gestione di a cumpagnia è alcuni impiegati, chì anu assistitu inseme à stu mumentu impurtante in u prucessu di sviluppu di Drick.

Launching ceremony of Drick Management System 1.0 upgrade1

Dapoi u so stabilimentu in u 2004, Shandong Drick Instrument Co., Ltd hà tagliatu à traversu difficultà, forgiatu avanti è allargatu a so scala.À l'iniziu di u 14u pianu di cinque anni, a cumpagnia hà implementatu vigorosamente u pianu di prumuzione di a marca, hà migliuratu continuamente u sistema di gestione di a qualità di l'impresa è hà migliuratu a qualità di i talenti nantu à a basa di cunsulidà i prudutti è u serviziu di u cliente.Dopu parechji studii, a cumpagnia hà travagliatu un pianu preliminariu per l'aghjurnamentu di u sistema di gestione di a cumpagnia.Basatu nantu à u puntu di vista di cumminà a teoria cù a pratica, hè stipulatu chì u pianu serà implementatu per un periodu di operazione di prova di trè mesi.

Un novu capitulu serà apertu in Aostu.Drick Instruments Co., Ltd. hà da spalla più sogni è sfide.Cumminatu cù a versione aghjurnata di Drick Management System 2.0, da una banda, serà megliu furnisce i clienti cù prudutti è servizii eccellenti, da l'altra banda, migliurà u sistema di gestione di l'impresa, migliurà continuamente a satisfaczione di i clienti, cuntinueghja à aumentà l'espansione di l'affari, u travagliu. inseme in a stessa barca, cuminciate un novu viaghju è sparte un magnificu capitulu!


Tempu di Postu: Aug-05-2021