E caratteristiche di u fornu di essiccazione à alta temperatura

U fornu d'asciugatura à alta temperatura hè l'equipaggiu di prova più cumuni in a vita è a produzzione.Havi una struttura simplice ma assai pratica, è u funziunamentu sicuru è raghjone hè più favurevule à u mantenimentu di u produttu è a sicurità di l'operatore.I forni d'asciugatura à alta temperatura diventeranu u mainstream di a dumanda di u mercatu.L'industria di l'equipaggiu domesticu di l'asciugatrice deve migliurà assai u so livellu tecnicu, migliurà l'efficienza di l'asciugatura, è riduce u cunsumu d'energia prima di pudè andà più in là.Frà elli, e caratteristiche di u fornu d'asciugatura à alta temperatura DRICK sò i seguenti:

1. U studiu adopra piastra d'acciaio o piastra d'acciaio inox.

2. Controller di temperatura intelligente per microcomputer, cù doppia visualizazione digitale per l'impostazione, a misurazione di a temperatura, u timing, a suppressione di l'energia è e funzioni d'autotuning, è un cuntrollu di temperatura affidabile.

3. U sistema di circulazione di l'aria calda hè cumpostu da un fanàticu à pocu rumore è un duct aria, chì guarantisci in modu efficace a temperatura uniforme in a stanza di travagliu.

4. Sistema di alarme di limitu di temperatura indipendente, interrompe automaticamente quandu a temperatura supera u limitu, per assicurà u funziunamentu sicuru di l'esperimentu senza accidenti.(Opcional)

5. Cù interfaccia RS485, si pò esse culligatu à recorder è urdinatore, è pò registrà i cambiamenti di paràmetri temperature.(Opcional)

U fornu d'asciugatura à alta temperatura hà da realizà gradualmente u sviluppu à grande scala in u futuru.Ùn importa micca induve hè pruduciutu, hà a megliu scala ecunomica, è a tecnulugia di allargamentu di l'equipaggiu d'asciugatura pò assicurà a realizazione di a pruduzzioni à grande scala.Dunque, a ricerca à grande scala di l'equipaggiu hè una di e direzzione di sviluppu futuru.


Tempu di Postu: Apr-01-2021