Guasti cumuni è risoluzione di prublemi di a macchina di compressione di cartone

Macchina di cumpressione di cartone difetti cumuni è metudi di risoluzione di i prublemi: i difetti di a macchina di prova, spessu mostrati in u pannellu di visualizazione di l'urdinatore, ma micca necessariamente i difetti di u software è di l'urdinatore, duvete analizà currettamente, attente à ogni ditagliu, per a risoluzione di i prublemi finali per furnisce quant'è infurmazione quant'è. pussibule.

I seguenti metudi di risoluzione di prublemi deve esse realizatu in sequenza:

  1. U software si ferma spessu:

fallimentu hardware di l'urdinatore.Per piacè riparà l'urdinatore secondu l'istruzzioni di u fabricatore.Fallu di u software, cuntattate u fabricatore.Se sta situazione si verifica durante l'operazione di u schedariu.Ci hè statu un errore in l'operazione di u schedariu.Ci hè statu un prublema cù u schedariu estratti.Consultate l'istruzzioni di funziunamentu di u documentu pertinente in ogni capitulu.

2. prova forza zero mostra cunfusione:

Verificate se u filu di terra (a volte micca) installatu da u fabricatore durante a debugging hè affidabile.L'ambiente hà cambiatu assai.A macchina di prova deve travaglià in l'ambiente senza interferenze elettromagnetiche evidenti.A temperatura è l'umidità di l'ambienti sò ancu necessarii.Per piacè riferite à u manuale di l'ospite.

3. a forza di prova mostra solu u massimu:

Calibrate se u buttone hè pressatu.Verificate e cunnessione.Verificate se a cunfigurazione di a carta AD in Opzioni hè cambiata.Amplificatore dannatu, cuntattate u fabricatore.

4. u schedariu cullucatu ùn pò esse trovu:

U software hà una estensione di file predeterminata fissa per automaticamente, sia per inserisce un'altra estensione durante u almacenamentu.Sia u cartulare almacenatu hè cambiatu.

5. U prugrammu ùn pò esse cuminciatu:

Verificate se u dongle di u software hè stallatu nantu à u portu parallelu di l'urdinatore.Chiudi altri prugrammi software è riavvia.U schedariu di u sistema di stu software hè persu è deve esse reinstallatu.U schedariu di u sistema di stu software hè dannatu è deve esse reinstallatu.Cuntattate u fabricatore.

6. A stampante ùn stampa micca:

Verificate l'istruzzioni di l'impresora per vede se l'operazione hè curretta.Se a stampante curretta hè sceltu.

7. altru, pò cuntattate i Manufacturers in ogni mumentu, è fà un bon record.

A macchina di compressione di cartone hè un novu tipu di strumentu chì hè studiatu è sviluppatu secondu u novu standard naziunale.U strumentu hà principalmente trè funzioni: prova di forza à compressione, prova di forza di stacking è prova standard di pressione.L'instrumentu adopta un servomotore è un driver impurtati, un grande schermu LCD touch screen, un sensore d'alta precisione, un computer unicu chip, una stampante è altri cumpunenti avanzati naziunali è stranieri, cun regulazione di velocità còmuda, operazione simplice, alta precisione di misurazione, rendiment stabile, cumpletu. funzioni è altre caratteristiche.Stu strumentu hè un grande sistema di prova d'integrazione elettromeccanica, esigenze di alta affidabilità, u disignu di sistema di prutezzione multipla (prutezzione di software è prutezzione di hardware), facenu u sistema più affidabile è più sicuru.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021