Felicitazioni à [Deric Instruments] per avè vintu u titulu onorariu di "Jinan Gazelle Enterprise" in 2021!

In settembre 2021, u situ web ufficiale di Jinan Bureau of Industry and Information Technology hà annunziatu ufficialmente a lista 2021 "Jinan Gazelle Enterprise".Shandong Drick Instrument Co., Ltd. hè statu sceltu cù successu è hà vintu u certificatu 2021 "Jinan Gazelle Enterprise".

L'Uffiziu di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione di a cità di Jinan hà urganizatu è realizatu u 2021 Jinan City Gazelle Enterprise Application Work in cunfurmità cù "Misure di gestione di ricunniscenza di l'impresa di Jinan City Gazelle" (Jigongxin Small and Medium Enterprise [2020] No. 16) è "About L'urganizazione di l'implementazione di u 2021 Jinan City Gazelle Enterprise Recommendation and Accreditation Work "(Jigongxin Small and Medium Enterprise Zi [2021] No. 10) i ducumenti in relazione sò necessarii per esse realizatu.Dopu à a dichjarazione di l'impresa, a raccomandazione di u dipartimentu, a revisione di l'esperti è altre prucedure, infine valutate 300 cumpagnie cum'è "2021 Jinan Gazelle Enterprise".

news news2"Gazelle Enterprise" si riferisce à e PMI di crescita chì sò sustinuti da l'innuvazione tecnologica o l'innuvazione di u mudellu di cummerciale è sò entrati in una tappa di crescita di alta qualità è splussiva.Hanu vantaghji cumpleti eccezziunali, crescita rapida, grande influenza industriale è alta integrità suciale., A dimostrazione è u rolu principali sò forti è altre caratteristiche.L'impresa di gazelle selezziunata sta volta diventerà una impresa di riferimentu eccezziunale chì hà da guidà a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu è u sviluppu di alta qualità di e piccole è medie imprese di Jinan in u prossimu passu.

news3Shandong Drick Instrument Co., Ltd. hè una impresa naziunale high-tech.Dopu avè statu attribuitu u titulu d'onore di 2021 pruvinciali è municipali "specializati è speciali novi" picculi è mediani imprese, sta volta hè statu ricunnisciutu cum'è "Jinan Gazelle Enterprise" in 2021. Dimostra una volta una volta a forza motrice forte per a cumpagnia di a cumpagnia. sviluppu di alta qualità.

news4 news5

L'impresa Drick Instrument Co., Ltd.

Dapoi u so stabilimentu in u 2004, Shandong Drick Instrument Co., Ltd hè sempre stata aderente à u cuncettu di ottene u valore corporativu attraversu l'innuvazione tecnologica, è sempre innuvatu.A sede hè situata in a Jinan Times Headquarters Base, cù un dipartimentu R & D core, chì hè stata impegnata in l'esplorazione è l'innuvazione di a tecnulugia di l'industria per un bellu pezzu.À u listessu tempu, a cumpagnia mantene relazioni di cooperazione cù università domestiche è straniere è istituzioni di ricerca scientifica per un benefiziu mutuale è risultati win-win.

A cumpagnia hà furnitu suluzioni di laboratoriu è equipaggiu di supportu per parechje pruvince è regioni in casa è à l'esteru.L'attività principale copre cinque aree principali: Test di l'industria: utilizatu per pruvà a pressione di u produttu, a tensione, a lacrime, l'apparenza è altri indicatori.I prudutti sò largamente usati in a fabricazione di carta, stampa, imballaggio, plastica è gomma, tessili, materiali di custruzione è altre industrii.Armadi di prova ambientale: armadiu di prova di stabilità di droghe, armadiu di invechjamentu, armadiu di prova di temperatura alta è bassa, armadiu di asciugatura, armadiu di temperatura è umidità constante, armadiu di bagnu d'aria, armadiu di prova d'impattu à alta è bassa temperatura, armadiu di prova resistente à l'intemperie di lampa xenon, armadiu di essiccazione in vacuum. , cultura biochimica Incubatori, batteri è incubatori di muffa, incubatori di luce, è walk-in boxes di prova di temperatura custanti, etc. Armadi di laboratoriu / categurie di mobili: cabine di sicurezza biologica, cappe di fume, banchi di prova ultra-puliti, banchi cintrali, banchi laterali, etc. ., secondu a situazione attuale di u cliente, dopu avè realizatu investigazione in situ è ​​persunalizà suluzioni persunalizati.Analisi di precisione: U pre-trattamentu di l'esperimentu include strumentu d'estrazione automatica, analizzatore automaticu di nitrogenu Kjeldahl, evaporatore rotativu, condensate circulante, strumentu di digestioni automatica, analizzatore automaticu di fibre, centrifuga, strumentu di distillazione, processore di micru, etc. Consumables di laboratori: oliu di silicone, maglia di ramu, film, apparecchi, culonni cromatografici, utensili, reagenti, etc. per u strumentu.

A cumpagnia hà stallatu filiali è uffizii in parechji lochi, cumprese Jinan High-tech Zone, Dezhou Yucheng Branch, Suzhou Branch, Shenzhen Branch, è uffici d'oltremare in i Stati Uniti, Danimarca, Cile, Svezia, Vietnam, Tailanda, etc. uffiziu.Per furnisce i clienti cunsulazione pre-vendita è serviziu post-vendita più rapidamente è più rapidamente.


Tempu di Postu: Dec-01-2021