Cumu sceglite a camera di temperatura è umidità constante (PARTⅠ~Ⅱ)?

Per fà i clienti à sceglie a camera di temperatura è umidità constante in modu ragiunate è currettamente, oghje sparteremu cumu sceglie u Size èMetudu di cuntrolludi lu.

 

Parte Ⅰ:Cumu sceglie uSizedi a temperatura è l'umidità custanticamera?

 

Quandu u pruduttu testatu (cumpunenti o macchina cumpleta) hè misu in a camera di temperatura è umidità constante per a prova, per assicurà chì l'atmosfera circundante di u pruduttu testatu pò risponde à e cundizioni di prova ambientale specificate in a specificazione di prova, a dimensione di travagliu di a camara deve esse adattatu à u pruduttu testatu. E seguenti regule deve esse seguite trà e dimensioni esterne:

 

A) U voluminu di u pruduttu testatu (W × D × H) ùn deve micca più(20~35%)di u spaziu di travagliu efficace di a camera di prova (20% hè cunsigliatu).Hè ricumandemu di selezziunà micca più di 10% per i prudutti chì generanu calore durante a prova.

 

B) U rapportu di l'area di a sezione di u ventu di u pruduttu pruvatu à l'area tutale di a sala di travagliu di a camera di prova nantu à a sezione ùn hè micca più di(35-50) %(35% hè cunsigliatu).

 

C) Mantene a distanza trà a superficia esterna di u pruduttu testatu è u muru di a camera di prova almenu100 ~ 120 mm(120 mm hè cunsigliatu).

 

Parte Ⅱ: Cumu sceglie uMetudu di cuntrolludi a temperatura è l'umidità custanticamera?

 

I metudi di cuntrollu di a camera di prova di temperatura è umidità includenu test di valore fissu (Metudu FIX) è Test di prugramma (PROGMetudu).

 

Metudu FIX:

Définissez une température cible SP/SV.S'ellu hè un test à alta temperatura, u metru paragunà u SV cù a vera misurata PV di u sensor.Se u PV hè più bassu di u SV, u metru OUT darà una tensione di 3 ~ 12V DC per guidà u statu solidu SSR. U relè cuntrola u riscaldamentu di u riscaldatore per realizà u cuntrollu automaticu di l'equipaggiu.Quandu a temperatura hè bassu, hè generalmente necessariu di accende manualmente u buttone di rinfrescante prima, è a stanza di travagliu hè rinfriscata finu à chì a temperatura attuale PV hè vicinu à u valore di destinazione SV.U metru OUT emette è principia à cuntrullà u riscaldamentu Per equilibrà a temperatura è compie u cuntrollu, l'azzione di cuntrollu hè una azione inversa.

 

PROGMetudu:

Stu metudu di cuntrollu hè simile à u Metudu FIX, salvu chì u so valore stabilitu (sia a temperatura o l'umidità) cambierà secondu un prugramma predeterminatu.A prova di u prugramma pò esse ottenuta mettendu diversi signali di commutazione in diverse tappe per ottene u rendiment di u compressore.Capacità di cuntrollu di u nodu cum'è l'apertura è a chjusa, l'apertura o a chjusa di a valvula solenoide.Hà a capacità di mantene automaticamente a temperatura constante à a temperatura di destinazione è u puntu di umidità è stabilisce a rata di alzà è calà a temperatura è l'umidità.


Tempu di Postu: Feb-25-2021