Parametri di Prestazione di a Temperatura di u Fornu di Sciacchiatura di Precisione

Cume unu di l'attrezzatura di prova comunemente aduprata in laboratori biologichi, u fornu di asciugatura di precisione hè semplice è ampiamente adupratu, Cusì a selezzione hè assai impurtante. U fornu di siccatura di precisione hè una spezia di picculu fornu industriale, è hè ancu a temperatura più sèmplice di cottura. U rendimentu di a temperatura di u fornu di asciugatura di precisione include i seguenti parametri impurtanti:

 

1 /Range di cuntrollu di temperatura.

Generalmente, a gamma di cuntrollu di a temperatura di u fornu di asciugatura di precisione hè RT + 10 ~ 250 gradi. Innota chì RT significa temperatura ambiente, strettamente parlendu, significa 25 gradi, chì significa temperatura ambiente, vale à dì, u cuntrollu di a temperatura di u fornu di asciugatura blast A gamma hè 35 ~ 250 gradi. Benintesa, se a temperatura ambientale hè più alta, a gamma di cuntrollu di a temperatura deve esse aumentata di conseguenza. Per esempiu, se a temperatura ambientale hè di 30 gradi, a temperatura minima permessa di esse controllata hè di 40 gradi, è hè necessariu un test di bassa temperatura.

 

2 /Uniformità di a temperatura.

L'uniformità di a temperatura di u fornu di essiccazione à l'altezza hè conforme à e specifiche di u fornu di asciugamentu di riscaldamentu elettricu "GBT 30435-2013" è di u fornu di asciugatura à u riscaldamentu elettricu, u requisitu minimu hè 2,5%, sta specificazione hà un algoritmu dettagliato, per esempiu, per esempiu, u a temperatura di u fornu hè di 200 gradi, allora a temperatura minima di u puntu di prova ùn deve esse inferiore à 195, è a temperatura massima ùn deve esse più alta di 205 gradi. L'uniformità di a temperatura di u fornu hè generalmente cuntrullata à 1,0 ~ 2,5%, è l'uniformità di u fornu di siccatura hè generalmente di circa 2,0%, superiore à 1,5%. S'ellu hè necessariu un'uniformità inferiore à 2,0%, si consiglia di aduprà un fornu di precisione à circulazione d'aria calda.

 

3 /Fluttuazione di a temperatura (stabilità).

Si riferisce à a gamma di fluttuazione di u puntu di temperatura di prova dopu chì a temperatura sia mantenuta costante. A specificazione richiede più o menu 1 gradu. S'ellu hè bonu, pò esse 0,5 gradu. Questu pò esse fattu osservendu u strumentu. Generalmente, ùn ci hè micca molta differenza.


Tempu di posta: Mar-17-2021